Cedrik's photo album

CedrikG

Arachnoking
Old Timer
Hi everybady, here's the new member of the familly, Baboon

Doezsha

Arachnolord
Old Timer
Loves the pup Cedrik, I miss my American staffordshire Ganja :( he was a cool dude

CedrikG

Arachnoking
Old Timer
Ceratogyrus ''darlingi, mature male.

Ventral view

Epigastric and abdominal band

Protuberance, wich is more developaded then the C. bechuanicus male. This is weird because some people state the opposite, Ceratogyrus bechuanicus male is suposed to have a more developated protuberance...

Bulbus and tibia apophysis

We can see that the leg IV and leg I are pretty much the same size, what is'nt suposed to be the case for male C. bechuanicus, but normal for male Ceratogyrus darlingi. For the female darlingi, some say that the leg IV are longer then the 1, and the III longer then the II, wich is the opposite to the Ceratogyrus bechuanicus female.

Last edited:

AlainL

Arachnoprince
Old Timer
Salut cedrik!

Vraiment content de t'avoir rencontrer aujourd'ui.
Est ce que ca l'a bien ete pour retourner chez vous?

Take care!

Alain

CedrikG

Arachnoking
Old Timer
Salut Alain

Oui tout a bien été, c'était un peu endormant en soiré comme ca sur l'autoroute mais c'étais corect, ce sera a refaire

CedrikG

Arachnoking
Old Timer
Salut Alain

Je n'en sais rien honetement ... pas moins de 100 car toutes ne sont pas visible sur la photo. Je suis content car certaines personne me parlaient comme un con, ils me disaient que je venait de tuer mes mygalons a cause que j'ai ouvert le cocon prématurément, lol. Heureusement, certaines personne, comme Martin, m'ont simplement donné des conseil au lieu de me faire sentir comme le pire des sans dessin. J'ai pas mal hate que ces personnes voient ces photos, TOUS, on survecue.